طرز تهيه فرنچ تست (تست فرانسوي)

ارائه اطلاعات گردشگري و راهنماي سفر

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

طرز تهيه فرنچ تست (تست فرانسوي)

در اين مطلب از مجله آشپزي تاپ كوكينگ شما را با طرز تهيه فرنچ تست (تست فرانسوي) مخصوص و خوشمزه آشنا خواهيم كرد. در ادامه همراه ما باشيد.

فرنچ تست يا تست فرانسوي (french toast) ، از آن دسته صبحانه هاي است كه فقط كافيست يك بار آن را درست كنيد و آنوقت است كه پاي ثابت و هميشگي سفره هاي صبحانه تان ميشود. فرنچ تست شايد اسمش جديد باشد اما نان تست است به همراه تخم مرغ، كه با هم تركيب شده و يك نان خوشمزه را ميتوانيد براي صبحانه و حتي ميان وعده آماده كنيد. پخت نان تست فرنج بسيار راحت مي باشد. در ادامه با آموزش اين نان خوشمزه همراه ما باشيد.

طرز تهيه فرنچ تست

مواد لازم 

  • نان تست ۶ تا ٨ عدد
  • شير يك پيمانه
  • تخم مرغ دو عدد
  • شكر قهوه اي يا سفيد ٣ يا ۴ قاشق غذاخوري
  • كره ۵٠ گرم
  • دارچين ١/٢ قاشق غذاخوري
  • وانيل ١/۴ قاشق چاي خوري
  • عسل يا سيروپ براي سرو فرنچ تست

طرز تهيه

براي آماده سازي اين نان تست ابتدا تخم مرغ ها را در كاسه اي بشكنيد و با همزن دستي خوب هم بزنيد سپس شير را اضافه كنيد هم بزنيد تا خوب با هم مخلوط شوند.

شكر، وانيل و دارچين را به مخلوط شير و تخم مرغ اضافه كرده و هم بزنيد.

مايع تخم مرغي آماده شده را كنار دستتان قرار دهيد و نان هاي تست را يكي يكي در مايع بيندازيد و در بياوريد. همه نان تست را به همين ترتيب آماده كنيد. تست هاي آغشته به مايع را بر روي توري بگذاريد تا مايع اضافه آن گرفته شود.

با مقداري كره كف يك تابه نچسب را چرب كنيد و بگذاريد تا داغ شود. سپس نان تست ها را در تابه بگذاريد تا سرخ شود. نان ها را برگردانيد تا هر دو طرف نان تست ها سرخ شود.

بعد از سرخ شدن، نان فرنچ تست شما آماده است و مي توانيد در ظرف مورد نظر سرو كنيد و به همراه عسل و سيروپ يا ميوه ي دلخواه و نوش جان فرمائيد.

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fwww.top-travel.ir%2F&sa=D

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Ftoptourist.ir%2F&sa=D

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Ftopcooking.ir%2F&sa=D

 

یکی از بهترین پادکست‌های یادگیری فرانسوی، "Coffee Break French" است. این پادکست توسط مدرسان حرفه‌ای زبان فرانسوی تولید می‌شود و به شیوه‌ای دوستانه و قابل فهم، مفاهیم گرامری، واژگان، و مکالمات را آموزش می‌دهد. این پادکست دارای سطوح مختلفی است، از مبتدی تا پیشرفته، بنابراین به همه‌ی افرادی که می‌خواهند زبان فرانسوی را یاد بگیرند، مناسب است. هر قسمت از "Coffee Break French" شامل درس‌های کوتاهی است که به صورت تدریجی و با استفاده از مثال‌های واقعی و مکالمات زنده، مهارت‌های شنیداری و گفتاری زبان فرانسوی را به شنوندگان آموزش می‌دهد. همچنین، این پادکست دارای منابع تکمیلی نیز است که به دقت و تکنیک بیشتر در یادگیری زبان فرانسوی کمک می‌کنند.

 

پادکست "Learn French by Podcast" نیز یکی دیگر از منابع برتر یادگیری زبان فرانسوی است. این پادکست به صورت روزانه یا هفتگی منتشر می‌شود و هر قسمت آن شامل مکالمات و موضوعات مختلفی است که از جمله اخبار، فرهنگ، و سفر می‌تواند باشد. مزیت این پادکست، تمرکز بر تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری است. همچنین، متن ترانسکریپت و ترجمه‌هایی که در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد، به آن‌ها کمک می‌کند تا واژگان جدید را درک و یاد بگیرند و به صورت عملی آن‌ها را به کار ببندند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.