جزيره كيش

ارائه اطلاعات گردشگري و راهنماي سفر

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

جزيره كيش

در اين مقاله از معرفي جاهاي ديدني كيش يكي از جاذبه هاي بسيار زيباي كيش يعني پارك دلفين ها يا دلفيناريوم را به شما معرفي خواهيم كرد كه يكي از پارك هاي بسيار ديدني و از جاذبه هاي بي نظير كيش به شمار مي رود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشيد ساحل مرجان كيش

پارك دلفين ها يا دلفيناريوم كيش

در اين مجموعه بيش از 21 پستاندار دريايي در استخرهاي به حجم 18000 متر مكعب آب دريا نگهداري مي شوند و مهيج ترين نمايش هايي كه در دنيا بي نظير است به اجرا در مي آورند. گفتني است در طي هفت سال گذشته از بدو ورود اين حيوانات از اقصي نقاط دنيا مربيان جوان ايراني در اين مجموعه تعليمات لازم را آموزش ديده اند و به فعاليت خود مشغولند.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند. هم‌اكنون حدود 10هزار پرنده از 59 گونه مختلف در باغ پرندگان پارك دلفين‌ها نگهداري مي‌شود و امسال با وارد كردن بخش ديگري از انواع پرندگان در فصول خنك، تعداد آنها به 100هزار پرنده افزايش مي‌يابد .
انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارك دلفين هاي كيش وجود دارند كه در چند قدمي تماشاگران بدون بودن در هر گونه بند و حصاري آزادانه زندگي ميكنند .

پارك دلفين ها يا دلفيناريوم كيشپارك دلفين ها يا دلفيناريوم كيش

تاكنون هزاران درخت نخل در اين پارك كاشته و مجموعه هايي از كاكتوس هاي استثنايي گردآوري شده است.  پاراسل كيش  در دلفيناريوم و باغ پرندگان اين مجموعه زيباترين حيوانات نادر نگهداري مي شوند . جنگل بارانهاي مصنوعي، كوه آتشفشان، دنياي اركيده، باغ پروانه ها و رستوران هاي منحصر به فرد در دست ساخت و طراحي مي باشد .

پيش از اين قرار بود هتل بين المللي 7 ستاره كوروش كبير نيز به سرمايه گذاري آقاي حسين ثابت در نزديكي پارك دلفينها احداث شود اما با روند تعطيلي ساخت اين پروژه عظيم معلوم نيست كه چنين اتفاق مهمي كي بيفتد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.