تفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

ارائه اطلاعات گردشگري و راهنماي سفر

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيش را بيشتر بشناسيد

در اين مقاله از وب سايت تاپ تراول درباره تفريحات سرگرم كننده جزيره كيش  و رزرو آنلاين هتل در كيش سحن خواهيم گفت. 

 

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش


 

مختصري درباره اين جزيزه كيش بدانيد

جزيزه كيش يكي از مقاصد اصلي گردشگري ايران است كه در جنوب ايران و در استان هرمزگان قرار گرفته است. و يكي از جزاير خليج فارس است كه داراي آب‌ و هواي گرم و مرطوب است كيش داراي زيبايي‌هاي طبيعي و جاذبه‌هاي گردشگري تاريخي است.

شكل اين جزيره مانند بيضي‌ است كه در قديم به نام قيس شناخته مي شد.اين جزيره داراي طبيعت زيبا، ساحل‌هاي مرجاني، آبي زلال و شفاف و داراي امكانات تفريحي و رفاهي براي گردشگران است كه در تابستان خيلي از مردم براي تفريح به اين جزيره سفر مي كنند.

شايد كه سواحل زيباي اين جزيره از شهرت بسياري برخوردار باشند؛ اما ديدني هاي كيش به همين ها ختم نمي شود. مراكز خريد، ديدني هاي تاريخي، تفريحات آبي و …. همه و همه براي تان خاطرات خوشي مي سازند و لحظاتي شيرين را به شما هديه مي دهند.


مقالات بيشتر درباره جزيره كيش :

نكاتي كه بايد مد نظر خود قرار دهيد

افراد و شركت هاي متفاوتي در كيش خدمات مربوط به تفريحات را ارايه مي دهند. هزينه هايي كه در اين مطلب آورده ايم كاملا تخميني هستند و ممكن است كيفيت و قيمت آنها در بخش هاي مختلف با هم متفاوت باشد.

در ايام اوج سفر ممكن است اين قيمت ها افزايش چشمگيري داشته باشند و در ايام كم شدن سفرها به كيش كاهش پيدا كنند.

براي كاهش هزينه ها مي توانيد از بن هاي تخفيف هتل ها و آژانس هاي خدمات مسافرتي استفاده كنيد و حتا تا ۷۰ درصد تخفيف بگيريد.

براي تهيه بليت اين تفريحات مي توانيد مستقيما به مراكز آنها در جزيره مراجعه و يا از طريق هتل ها و آژانس هاي مسافرتي يا نمايندگي هاي فروش اقدام كنيد.

شرايط آب و هوايي تاثير مسقيمي بر ارايه يا عدم ارايه خدمات تفريحي دارد و ارايه دهندگان مي توانند جهت حفظ امنيت مسافران از ارايه خدمات امتناع كنند.

۱- تفريحات آبي كيش

اولين چيزي كه در سفر به كيش به ذهن افراد خطور مي كند، رفتن به كنار سواحل و استفاده از گزينه هاي متنوع تفريحات آبي است. از جمله اين تفريحات مي توان به چتر پاراسل، غواصي، اسكي روي آب و …. اشاره كرد كه در مطلبي جداگانه به طور مفصل به آن پرداخته ايم. براي اطلاع از شرايط و هزينه هاي تفريحات آبي كيش، خواندن مطلب زير را از دست ندهيد:

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

 

 

   ۲- دوچرخه سواري در جزيره كيش

يكي از طولاني ترين و زيباترين مسيرهاي دوچرخه سواري كشور را مي توانيد در جزيره كيش بيابيد. اين مسير ۵۱ كيلومتري كاملا از مسيرهاي اتومبيل رو جداست و بخش اصلي آن از حاشيه نوار ساحلي مي گذرد. اگر از علاقه مندان دوچرخه سواري هستيد حتما به سراغ ايستگاه‌هاي ويژه كرايه دوچرخه برويد كه در بخش‌هاي مختلف جزيره مانند اسكله تفريحي و جنب بازار مرجان وجود دارند و خدمات مناسبي را به شما ارايه مي دهند.

هزينه: ۸۰۰۰ تومان

مدت زمان: يك ساعت

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۳- اسكوتر برقي

اسكوترهاي برقي دوچرخه يا موتورهاي كوچك برقي هستند كه نيروي محركه شان از باتري تامين مي شود. اين وسيله فقط گاز و ترمز دارد و در مسير دوچرخه سواري مي توانيد از آنها استفاده كنيد. ايستگاه هاي ويژه اجاره اسكوتر برقي در مراكز تفريحي جزيره كيش از جمله اسكله تفريحي و پارك ساحلي مرجان وجود دارند و مي توانيد از خدمات آنها استفاده كنيد.

هزينه: اسكوتر تك نفره ۲۵۰۰۰ تومان و اسكوتر دو نفره ۴۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: يك ساعت

شرايط استفاده و اجاره اسكوتر برقي

داشتن حداقل ۱۵ سال تمام براي تكميل فرم قرارداد اجاره

به همراه داشتن كارت شناسايي معتبر و پرداخت ۵۰ هزار تومان وديعه جهت ضمانت سلامت دستگاه

استفاده از وسايل ايمني (كلاه ايمني)

دستگاه اسكوتر فقط جهت تردد در جاده مخصوص دوچرخه است و رفتن به درون معابر پياده و سواره رو و همچنين جاده هاي خاكي جريمه فرد خاطي را در پي خواهد داشت.

– ايستگاه اجاره هيچگونه مسووليتي در قبال مجروح شدن و آسيب ديدگي افراد در جريان اجاره دستگاه ندارد. اجاره كننده با امضاي قرارداد كليه مسووليت پيشامدهايي كه سهوا و يا عمدا در جريان اجاره توسط او به وجود مي آيد را مي پذيرد.

قوانين اسكوتر سواري

با سرعت زياد نرانيد.

حتما از سمت راست حركت كنيد.

مراقب كودكان و سالمندان باشيد.

زمان را در نظر داشته باشيد تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باتري به ايستگاه برگرديد.

۴- باگي در كيش

باگي يك وسيله چهارچرخ براي سافاري است كه مي توانيد گشتي هيجان انگيز را با آن تجربه كنيد. پيست خاكي باگي كيش ۴۰۰ متر طول دارد و با باگي هاي دو نفره، ميزبان شما خواهد بود.

همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي نيز در اين جزيره برگزار مي شود كه راهنماي حرفه اي با موتور چهار چرخ ATV در جلو حركت مي كند و باگي سواران را با خود به سوي جاذبه هايي همچون درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني مي برد.

هزينه: ۱۰۰۰۰۰ تومان براي ماشين دو نفره

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۵- شتر سواري

شترسواري كاري است كه در بسياري از نقاط ايران مي توانيد آن را تجربه كنيد؛ اما در كيش اين تفريح حال و هواي ديگري دارد. امكان اين كار معمولا در پارك سافاري وجود دارد؛ اما بسته به زمان سفر ممكن است شترباناني محلي را در قسمت هاي مختلف ساحل همچون كشتي يوناني نيز ببينيد.

هزينه: ۱۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۵ دقيقه

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۶- جنگ هاي شادي

بسته به زمان سفر، برنامه هاي متنوعي در شب هاي كيش برگزار مي شوند كه هر يك ويژگي هاي خاص خود را دارند. تقليد صدا، مسابقه، تئاتر طنز و … از جمله بخش هاي اين جُنگ ها هستند. براي تهيه بليت اين جنگ ها و اطلاع از برنامه هاي آنها مي توانيد به محل برگزاري آنها مراجعه و يا از طريق هتل ها و مراكز مجاز اقدام كنيد.

هزينه: از نفري ۴۰۰۰۰

مدت زمان: از ۱ ساعت

۷- سافاري در جزيره كيش

اگر به دنبال يك گشت و گذار هيجان انگيز هستيد و مي خواهيد لحظاتي متفاوت را در جزيره كيش تجربه كنيد حتما به سراغ تور سافاري برويد. در اين تور شما سوار بر ماشين هاي مخصوص مي شويد، از تپه ها بالا و پايين مي رويد و آدرنالين بدن تان را به اوج مي رسانيد.

هزينه: ۵۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۵ دقيقه

شرايط استفاده: حداقل ۵ سال سن

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۸- موتور سواري

طرفداران موتورسواري نيز مي توانند در كيش به سراغ اين وسيله بروند و حسابي خوش بگذرانند. انواع مختلفي از موتورها در اين جزيره پيدا مي شود كه هر يك جذابيت خاص خود را دارند و مي توانيد براي استفاده از آنها برنامه ريزي كنيد.

موتور ATV ۹۰ cc: موتور تمام اتوماتيك در پيست پرپيچ و خم

هزينه: ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

شرايط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

موتور تريل ۸۰ cc: موتور نيمه اتوماتيك با هيجان زياد

هزينه:  ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

شرايط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

موتور ميني تريل ۵۰cc: موتور اتومات با دو چرخ كمكي

هزينه: ۲۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

شرايط استفاده: ۵ الي ۱۰ سال سن و قد حداكثر ۱۲۰ سانتي متر

موتور ATV ۲۵۰ cc: موتور دنده اي حرفه اي

هزينه: ۵۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

شرايط استفاده: براي خانم ها ممنوع، بالاي ۱۶ سال و مسلط به موتور سواري

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۹- كارتينگ جزيره كيش

كارتينگ به رانندگي با ماشين هاي كوچك تك نفره اي موسوم به كارت گفته مي شود كه تجربه ايمن سرعت و هيجان را براي تان فراهم مي كند. شما بدون نياز به گواهينامه رانندگي و تبحر خاصي مي توانيد سوار بر اين ماشين ها شويد و يك رانندگي جذاب را تجربه كنيد.

هزينه: ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

۱۰- بانجي شوتينگ جزيره كيش

بانجي اسلينگ شات فعاليتي از خانواده بانجي جامپينگ است كه به آن بانجي شوتينگ نيز مي گويند. اين نوع بانجي از دو ستون فلزي به ارتفاع ۱۵ متر تشكيل شده است كه به فاصله ۲۰ متر از يكديگر قرار گرفته اند. به هر ستون يك كش وصل است كه افراد از دو طرف به آنها متصل مي شوند. اين طناب ها را توسط موتورهاي مخصوص مي كشند و رها مي كنند و به عبارتي فرد شليك مي شود.

هزينه: ۵۴۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۵ دقيقه

شرايط استفاده: حداكثر وزن ۱۰۰ كيلوگرم

۱۱- پينت بال

لذت تجربه يك جنگ تمام عيار با گلوله هاي رنگي چيزي نيست كه بتوانيد به اين راحتي ها از خير آن بگذريد و تجربه اش نكنيد. پينت بال فرصت جنگي سراسر خنده و شادي را به شما مي دهد و لحظاتي به يادماندني را براي تان رقم مي زند.

هزينه: ۴۵۰۰۰ تومان به همراه ۵۰ گلوله رايگان

مدت زمان: ۱ ساعت

۱۲- تونل وحشت

اگر به دنبال آيتم هاي ترسناك هستيد به سراغ هرم موميايي، تونل وحشت و … برويد؛ تونلي تنگ و تاريك با پيچ و خم هاي زياد كه مي توانيد در آن آدرنالين خون تان را بالا ببريد و ترس و وحشت را لمس كنيد. اين تفريح در قسمت هاي مختلفي از جزيره وجود دارد از جمله، پارك سافاري، هتل شايان، هتل ارم و …

هزينه: از ۱۵۰۰۰تومان

مدت زمان: از ۵ دقيقه

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۱۳- دالان ماجراجويان

كساني كه دوست دارند مهارت هاي فكري و فيزيكي خود را با تم هيجان و ترس محك بزنند مي توانند به سرغ دالان ماجراجويان در پارك سافاري بروند و از اين گذرگاه پر پيچ و خم عبور كنند. اگر تلاش كنيد مي توانيد جوايزي را نيز به دست آوريد.

هزينه: ۱۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۵ دقيقه

۱۴- عينك واقعيت مجازي

عينك واقعيت مجازي يا VR حاصل تلاش بشر براي برداشتن مرزهاي بين واقعيت و فضاي مجازي است. با استفاده از اين عينك مي توانيد فيلم هاي سه بعدي مخصوصي را ببينيد و خود را در فضاي فيلم احساس كنيد. تصاوير اين عينك ها بسيار واقعي است و اكثر افراد به هنگام ديدن فيلم از فضاي موجود خارج مي شوند و حركات جالبي را به نمايش مي گذارند.

هزينه: ۱۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

۱۵- پرواز

پرواز بر فراز آب هاي نيلگون خليج فارس يكي از تجربه هايي است كه در كيش پيش روي شما قرار دارد. كافيست سوار بر هواپيماهاي بدون موتور (گلايدر)، جايروكوپتر و كايت موتوردار شويد و از نمايي متفاوت به تماشاي اين پهنه آبي بپردازيد.

باند گلايدر فرودگاه بين المللي جزيره كيش جهت انجام پروازهاي تفريحي در جزيره آماده شده و پذيراي گردشگران و علاقه مندان به پرواز است.

هزينه: ۱۶۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقيقه

۱۶- شبيه ساز پرواز

علاوه بر پروازهاي تفريحي مي توانيد در فلاي دامون خلباني را نيز تجربه كنيد. فلاي دامون اولين مركز تخصصي شبيه سازهاي پروازي در سطح كشور است كه پروازهاي شبيه سازي شده زير را به شما ارايه مي كند:

۱. شبيه ساز پروازي ايرباس ۳۲۰ – Airbus۳۲۰

۲. شبيه ساز پروازي بويينگ ۷۳۷ – Boeing ۷۳۷

۳. شبيه ساز پروازي هواپيماي دو موتوره

۴. شبيه ساز پروازي با امكان حركت (Motion) هواپيماي Mooney

هزينه: از آنجا كه اين تفريح در مركز خريد قرار دارد، نتوانستيم اطلاعاتي در مورد هزينه آن بيابيم.

مدت زمان: از ۱۰ دقيقه

تفريحات سرگرم كننده جزيره كيشتفريحات سرگرم كننده جزيره كيش

۱۷- بانجي جامپينگ

بانجي جامپينگ تفريحي شناخته شده است كه لذت سقوطي امن و هيجان انگيز را براي تان فراهم مي كند. كافيست به كش هاي مخصوص اين بازي وصل شويد و در ارتفاع، شيرجه اي جانانه بزنيد. نگران نباشيد؛ هيچ خطري شما را تهديد نمي كند چرا كه كش ها مانع از رسيدن شما به زمين مي شوند.

هزينه: ارتفاع ۴۰ متر ۸۰۰۰۰ تومان، ارتفاع ۶۰ متر ۱۱۰۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.